для «Время Газа»
Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.
MRC Systems виробляє обладнання, яке задає нові стандарти на ринку ГБО. Сайт повинен візуально і на рівні смислів підтримувати цей фокус. Вирішили робити так. Строго. Стильно. У чорному.
Є тисячі стоматологій зі словом «дент» у назві, убраних у зелене або синє. Їх крісла не встигають охолонути між пацієнтами.
Проте коли лікар робить свою роботу з великою любов'ю і відкриває свою справу, щоб допомагати пацієнтам, то айдентика повинна бути в тій самій тональності, що й цінності лікаря.
У будівництві басейнів висока конкуренція, а всі конкуренти однотипні (і сумні). Тому ми вирішили «підірвати феєрверк», запам'ятатися, виділитись і сподобатися користувачеві за рахунок свіжого дизайну, смачних текстів і конкретних пропозицій.
Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації.