для чайного бренду
Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.
Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.
Є тисячі стоматологій зі словом «дент» у назві, убраних у зелене або синє. Їх крісла не встигають охолонути між пацієнтами.
Проте коли лікар робить свою роботу з великою любов'ю і відкриває свою справу, щоб допомагати пацієнтам, то айдентика повинна бути в тій самій тональності, що й цінності лікаря.
Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації.