Обговорити
ваш проєкт:
whatsapp,
telegram,
viber
Написати нам

Наші
кейси

Фірмовий стиль
для чайного бренду

Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.

Брендинг для мережі станцій ГБО
Відбудовані бізнес-процеси, сервіс, чистота, ідеальний порядок – це суть бренду «Время Газа». На кожній станції клієнт може випити смачну каву і почекати свій автомобіль у комфортній м'якій зоні. Фірмовий стиль відображає цю атмосферу турботи, а також вогонь у душі і драйв тих, хто працює в компанії.
Айдентика
для стоматології
Ольги Бондаренко

Є тисячі стоматологій зі словом «дент» у назві, убраних у зелене або синє. Їх крісла не встигають охолонути між пацієнтами.

Проте коли лікар робить свою роботу з великою любов'ю і відкриває свою справу, щоб допомагати пацієнтам, то айдентика повинна бути в тій самій тональності, що й цінності лікаря.

Брендинг чайної упаковки
Понад 100 упаковок для різних видів чаїв у шести категоріях побудовані на візуалізації місць збирання чаю.
Інструкція зі встановлення
TWINTILE ROMBO
Приголомшлива 3D-візуалізація конструкцій, будинки з їх використанням і дизайн керівництва з монтажу навісного фасаду.
Фірмовий стиль під
покровомCanton Tower

Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації.