Стратегія дозволяє ще на старті сформулювати переконливу ціннісну пропозицію, знайти найефективніші для вашої ніші інструменти і канали, глибоко вивчити стратегії конкурентів і знайти best practice у ніші. А також – сформувати підходи до клієнтів, зрозуміти, які потрібні вкладення в digital і як ці інвестиції окупатимуться.
Digital-стратегія визначає:
- Продукт: ціннісна пропозиція, позиціонування, конкурентна відбудова.
- ЦА: портрети, інсайти, тригери, релевантні канали.
- Карту шляху клієнта (CJM, Customer Journey Map).
- Контент: меседжі, оффери, теми і формати матеріалів.
- Сайт: структура, наповнення, функціонал, інтеграції.
- Просування: канали, платформи, KPI – цільові дії, метрики.
Маючи на руках стратегію, ми отримуємо відповіді на всі ключові запитання, пов'язані з digital-просуванням:
- Як знайти ваших клієнтів в інтернет-каналах і з якими повідомленнями нам потрібно до них звертатися?
- Якою має бути система цифрового маркетингу для вирішення завдань, які стоять перед вашим бізнесом?
- Скільки грошей потрібно витратити (і на що конкретно), щоб досягти прогнозованих результатів?
- Плюс таймлайн – покроковий план дій для досягнення потрібних результатів з помісячною розбивкою на проєкти і бюджети.