Понад 100 упаковок для різних видів чаїв у шести категоріях побудовані на візуалізації місць збирання чаю.
Гора безсмертних чи острів Тайвань?
Для розробки ілюстрацій на етикетках ми використовували зображення пам'яток і пейзажі китайських провінцій або регіонів, у яких росте кожний вид чаю.
Реальна форма чаю співвідноситься з графічними елементами на ілюстраціях
Кожна із 6 продуктових категорій промаркована своїм кольором
100
векторних ілюстрацій
На старті знадобились лише дві ітерації концептів
Модульність ілюстрацій скоротила бюджет на виробництво
Андрій
Арт-директор
Деталізований та атмосферний стиль
Нам було важливо зробити кожну наклейку унікальною, але так, щоб збереглася приналежність до єдиної колекції. Для цього ми створили спеціальний процес розробки дизайну – модульне оточення з рядом типових правил позиціонування і розміщення компонентів. Це дозволило не тільки виконати основне завдання, але й відмалювати всі упаковки швидше, ніж було заплановано.