Обговорити
ваш проєкт:
whatsapp,
telegram,
viber
Написати нам

Інтерактивна awareness-кампанія про вигоди утеплення

Зі слоганом «Заощаджуй на опаленні – витрачай на життя» ми звернулися до аудиторії власників приватних будинків, щоб наочно показати їм фінансову вигоду від теплоізоляції
ОРЕНДА ВЕРСАЛЯ?
На підставі розрахунків економії від утеплення ми реалізували інтерактивну гру. У ній користувач зміг побачити, що можна придбати на кошти, які він заощадить на оплаті опалення, якщо повністю утеплить свій будинок. Рухаючись по шкалі часу (1–10 років), предмети стають дедалі дорожчими: від смартфону до сходження на Еверест.
Інтерактивний конфігуратор на 23 рівня економії з 4 варіантами предметів
Охоплення – більш як 130 000 за один осінній сезон на території України
Понад 1500 цільових дій: ігор, розрахунків на калькуляторі економії, відправок форм тощо
50+
іконок – позначень предметів
Євгения
креативный директор
Коли в Україні ціна газу зросла у три рази, люди стали більше цікавитися тим, як утеплити свій будинок.
Проте далеко не всім було ясно, що втрати тепла, а отже, і витрати на опалення – це дійсно колосальні суми. Так, якщо у вас є неутеплений будинок, скажімо, на 150 квадратів, то за 6–7 років ви буквально в повітря викидаєте вартість навчання за програмою MBA в якійсь хорошій європейській школі. Наше завдання – перевести для аудиторії абстрактну економію в щось конкретне, цінність чого була б людині більш зрозумілою.
У вас схоже
завдання?
обговорити