Landing page для
композитної покрівлі
Gerard

Є багато причин обрати як покрівлю композитну черепицю Gerard. Зробити так, щоб користувачеві було цікаво ознайомитись з усіма її варіантами, зняти його заперечення і допомогти уявити, як черепиця Gerard виглядала б на даху його будинку, – для всього цього потрібна велика, добре продумана і дуже якісно зроблена посадочна сторінка
Універсальний інструмент продажів
Складний кастомний Landing page із конфігуратором за видами профілів і кольорів, а також з окремими підлендінгами присвячений порівнянню з конкурентними видами покрівлі. Для основних дилерів Gerard були розгорнуті свої регіональні копії.
сайт
12 блоків чергують «емоційні» та «раціональні» історії про продукт
26+
3D-моделей найпопулярніших видів профілів і кольорів
Евгенія
Креативний директор
Гарний продукт сам себе продає.
Коли йдеться про преміальний матеріал для заміського домобудівництва, контент і подача повинні відбудовуватися від фото. Нам залишалося тільки зібрати такий інтерфейс і розробити такий копірайтинг, які б підштовхували відвідувача дивитися ще і ще.
У вас схоже
завдання?
обговорити