Брендинг для мережі станцій ГБО

Відбудовані бізнес-процеси, сервіс, чистота, ідеальний порядок – це суть бренду «Время Газа». На кожній станції клієнт може випити смачну каву і почекати свій автомобіль у комфортній м'якій зоні. Фірмовий стиль відображає цю атмосферу турботи, а також вогонь у душі і драйв тих, хто працює в компанії.
Від брендингу боксів
до авторучок
Брендинг «Время Газа» – один із наймасштабніших, понад 300 різних точок застосування. Це станції, автомобілі, банери і плакати, буклети, сервісні книги, наклейки, рекламні макети, візитки, форма тощо. Цей список постійно розширюється в нових точках, де необхідна присутність бренду.
Ергономіка простору побудована навколо комфорту співробітників і відвідувачів
3D-візуалізація допомагає переконатися, що все є зручним, на своєму місці та в єдиному стилі
Підтримуємо айдентику в друкованих матеріалах, графіці та digital
«Газ вам у бак» – неофіційний слоган, придуманий командою «Время Газа»
Андрій
Арт-директор
Фірмовий стиль змінюється разом із брендом
За десять років, протягом яких «Час Газу» є нашим клієнтом, ми спостерігали зростання цього бізнесу від кількох гаражів до майже десяти станцій у Києві та області. Теплий і ламповий фірмовий стиль, який ми створили в далекому 2012 році, змінився разом із бізнесом так, щоб відображати цінності компанії. Це захоплююча пригода – спостерігати за візуальною еволюцією бренду. А знаєте, що є ще більш захоплюючим? Бути частиною до цієї трансформації.
У вас схоже
завдання?
ОБГОВОРИТИ