Інтернет-магазин
newtea.ua

При розробці сайту стояло завдання – зробити його найкращим на той момент інтернет-магазином чаю в Україні. Тому ми постарались і пропрацювали кожний елемент, що впливав на конверсію: від UI/UX до копірайтингу
ЗАВАРИ ЗАХВАТ!
У e-commerce навіть такого надихаючого проєкту, як New Tea, важливою є не тільки філософія, але й технічні речі. Глибока аналітика і моніторинг користувацької поведінки дозволили нам постійно оптимізувати інтерфейси та досягати більшої конверсії.
Розширена e-commerce та адміністрування замовлень
Інтеграція з товарними агрегаторами і розсильними сервісами
30+
Persogram на всі випадки життя, прийому чаю,
покупок на сайті та інших ситуацій.
Фасетна навігація.
Power BI
Система знижок і стимулювання допродажів
Промо HTML-блоки
під акції та товари
300+ товарів і статей, які написані нашими копірайтерами
Жодний традиційний товарний категоризатор чаю не дасть відповіді на запитання: «Що заварити, якщо за вікном сніговий зимовий вечір і хочеться подивитися серіал?» або «Що потрібно, щоб зробити неможливе?». А вибиратор чаю від New Tea відповість і порадить найкращий для такої справи сорт чаю
Володимир
Керівник агенства
Ідеальний сайт – це не про досягнення мети, а про процес.
Якщо потрібно постійно підвищувати комерційні показники та обходити конкурентів, то не вийде викотити чудовий сайт і заспокоїтися – хіба що тільки упокоїтися. Сайт New Tea на момент лончу був найзручнішим і найприємнішим у своїй ніші в Україні. Це підняло планку, і конкуренти почали підтягуватись, а користувачі – звикати. Ці виклики залишили нам єдину виграшну стратегію – продовжувати розвиватися, до того ж дуже швидко.