UI/UX чайного інтернет-магазина thetea.ua

Проєкт e-commerce, який переосмислює досвід покупок в інтернеті для цінителів чаю. З фокусом на експертизі засновника чайної Романа Білого і подачі контенту від першої особи.
На 100% чайна насолода
До компанії TheTea приходять за ексклюзивним чаєм, який куштували одиниці. Ми вирішили перезапустити її веб-сайт і сфокусуватися на тому, щоб перенести процес прийняття рішень про покупку в тому вигляді, як це відбувається офлайн (особисті рекомендації чайного гуру, поетика опису смаків), на користувацький інтерфейс веб-сайту.
сайт
Надихаючий ресурс, який поширює цінності TheTea та її засновника
Зрозуміла і візуалізована навігація, кастомізовані сервісні сторінки
Окремо відпрацьовано версію для мобільних пристроїв
Емоційний дизайн для промоелементів
Розміщення продукту «в центрі уваги»
Володимир
Керівник агентства
Не інтернет-магазин, який продає чай, а по-справжньому чайний магазин
Рома – пристрасний і переконаний фанат чаю. Його щира любов до хорошого чаю і небачений перфекціонізм визначили наш підхід. Починаючи з розробки прототипу, ми прагнули за допомогою інструментів UI і UX розкрити душу чаю, його особливості та відмінності. А також зробити так, щоб відвідувачу сайту захотілося спробувати кожну чайну категорію і кожний сорт чаю.
У вас схоже
завдання?
ОБГОВОРИТИ