Зателефонувати
+38 050 447 12 82

Наші
кейси

New Tea: № 1 у своїй галузі за всіма показниками
за 2 ро
ки
Відбудували прибуткову мультиканальну систему маркетингу, яка виконує план продажів. New Tea став № 1 у ніші – флагманом, на який орієнтуються конкуренти.
Інтерактивна awareness-кампанія про вигоди утеплення
Зі слоганом «Заощаджуй на опаленні – витрачай на життя» ми звернулися до аудиторії власників приватних будинків, щоб наочно показати їм фінансову вигоду від теплоізоляції.
Кампания з просування ізоляційних матеріалів
Як щодо того, щоб познайомити мільйони людей із ключовими продуктами URSA?
А що, коли є кілька продуктів і способів їх застосування? Як краще поєднати людину і продукт, який їй зараз потрібен? Ми вирішили персоналізувати пропозиції та вбудовувати їх у контекст користувача.