Фірмовий стиль під
покровомCanton Tower

Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації

Ні Хао!
Особистий символ натхнення засновника Easy China Business – це архітектурне диво Гуанчжоу, Canton Tower, друга за висотою телевежа у світі. Контур цієї карколомної споруди вписано в початковий логотип компанії та знайшов своє переосмислення в новому варіанті.
А потім ми придумали і нового героя – Ні-хао Панду. Цей доброзичливий ведмедик дуже нам згодився – навіть там, де йшлося про дуже серйозні речі, він допомагав підтримувати відчуття того, що бізнес з Easy China Business – це просто.
Сет фірмової графіки із 40 іконок товарних категорій, 50 піктограм і повновагих ілюстрацій
Айдентика з фокусом на digital – сайт, smm-платформи, креативи
Андрій
Арт-директор
Одна картинка краща від багатьох букв.
У кожного підприємця, якщо це наполеглива і цілеспрямована людина, буває момент, коли його бізнес виростає з «дитячих штанців». У цей момент, якщо не раніше, приходить розуміння, що емоційний зв'язок із клієнтом є не менш важливим, ніж вигідна угода. Це той момент, коли «продати-купити-продати» змінюється на «запам'ятатися-вразити-прив'язати». Уже недостатньо просто запропонувати кращі ціну та умови. Потрібна додаткова цінність, яка дозволить і відбудуватися від конкурентів, і закохати в себе клієнтів. Дизайн – один із ключових інструментів, які допомагають виконати це завдання.
У вас схоже
завдання?
обговорити