Обговорити
ваш проєкт:
whatsapp,
telegram,
viber
Написати нам

Фірмовий стиль
для чайного бренду

Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.

І НІЯКИХ ДРАКОНІВ!
Побажання з боку клієнтів – ніякої червоно-золотої «китайщини» і ніяких драконів. А ми тільки за. Для бренду, який пропагує заварювання чаю протоками з допомогою технологічних ізіпотів, традиційний китайський стиль точно не до лиця. Тому ми надихались європейським дизайном, еко, крафтом і мінімалізмом. Олеся і Женя затвердили концепт з першого погляду.
У лого – стилізоване зображення Лу Юя 陸羽, автора класичної праці про чай
30+
прикладних форматів:
вивіски, наклейки,
подарункові упаковки,
а також брендування White Label
У фокусі – точки взаємодії бренду з клієнтом
Євгенія
креативний директор
Буває, знайомишся з проєктом і стається «хімія».
Наша «хімія» почалася з першого ковтка. Я вже не пам'ятаю точно, ковток чого це був (здається, улуну Те Гуань Інь – «Залізної Богині Милосердя»), але диво сталося. Ми абсолютно точно усвідомили, що у New Tea – велике майбутнє, і хочемо бути його частиною. Кольори, типографіка, форми, стиль піктограм – у дизайні все вийшло відразу і класно.
У вас схоже
завдання?
обговорити