Зателефонувати
+38 050 447 12 82

Наші
кейси

Корпоративний сайт
для «Время Газа»
Сайт – маркетингова мрія. Дозволяє не втрачати жодного ліду і на льоту тестувати маркетингові гіпотези. Нові лендінги створюються з адмінпанелі за лічені хвилини на основі понад 50 готових контент-блоків з оформленням.
New Tea: № 1 у своїй галузі за всіма показниками
за 2 ро
ки
Відбудували прибуткову мультиканальну систему маркетингу, яка виконує план продажів. New Tea став № 1 у ніші – флагманом, на який орієнтуються конкуренти.
Калькулятор плоскої покрівлі
Веб-сервіс для розрахунку всіх матеріалів «ТехноНІКОЛЬ» з покрівельного пирога. Дозволяє вибрати з понад 60 систем покрівлі або створити свою, а також розрахувати весь покрівельний пиріг: матеріали, кріплення, клини і примикання.
Калькулятор у дії
Landing page для
композитної покрівлі
Gerard
Є багато причин обрати як покрівлю композитну черепицю Gerard. Зробити так, щоб користувачеві було цікаво ознайомитись з усіма її варіантами, зняти його заперечення і допомогти уявити, як черепиця Gerard виглядала б на даху його будинку, – для всього цього потрібна велика, добре продумана і дуже якісно зроблена посадочна сторінка.
Фірмовий стиль
для чайного бренду

Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.

Корпоративний сайт
виробника ГБО
MRC Systems

MRC Systems виробляє обладнання, яке задає нові стандарти на ринку ГБО. Сайт повинен візуально і на рівні смислів підтримувати цей фокус. Вирішили робити так. Строго. Стильно. У чорному.

Брендинг для мережі станцій ГБО
Відбудовані бізнес-процеси, сервіс, чистота, ідеальний порядок – це суть бренду «Время Газа». На кожній станції клієнт може випити смачну каву і почекати свій автомобіль у комфортній м'якій зоні. Фірмовий стиль відображає цю атмосферу турботи, а також вогонь у душі і драйв тих, хто працює в компанії.
UI/UX чайного інтернет-магазина thetea.ua
Проєкт e-commerce, який переосмислює досвід покупок в інтернеті для цінителів чаю. З фокусом на експертизі засновника чайної Романа Білого і подачі контенту від першої особи.
Айдентика
для стоматології
Ольги Бондаренко

Є тисячі стоматологій зі словом «дент» у назві, убраних у зелене або синє. Їх крісла не встигають охолонути між пацієнтами.

Проте коли лікар робить свою роботу з великою любов'ю і відкриває свою справу, щоб допомагати пацієнтам, то айдентика повинна бути в тій самій тональності, що й цінності лікаря.

Інтернет-магазин
newtea.ua
При розробці сайту стояло завдання – зробити його найкращим на той момент інтернет-магазином чаю в Україні. Тому ми постарались і пропрацювали кожний елемент, що впливав на конверсію: від UI/UX до копірайтингу.
Landing Page для
будівельників басейнів

У будівництві басейнів висока конкуренція, а всі конкуренти однотипні (і сумні). Тому ми вирішили «підірвати феєрверк», запам'ятатися, виділитись і сподобатися користувачеві за рахунок свіжого дизайну, смачних текстів і конкретних пропозицій.

Брендинг чайної упаковки
Понад 100 упаковок для різних видів чаїв у шести категоріях побудовані на візуалізації місць збирання чаю.
Калькулятор теплоефективності
URSA
Покроковий інструмент з вибору утеплювача для кожної з конструкцій будинку. В результаті користувач отримує детальний розрахунок ефективності теплоізоляції та рекомендації щодо вибору матеріалів.
Сайт архітектурного бюро
Коли ви – архітектурне бюро з 20-річною історією і десятками класних проєктів, то показати це новим потенціальним замовникам онлайн – дуже хороша ідея.
Сайт конференції EasyConf
Посадкова сторінка для практичної конференції з товарного бізнесу. Web. Драйв. Товарка.
Інструкція зі встановлення
TWINTILE ROMBO
Приголомшлива 3D-візуалізація конструкцій, будинки з їх використанням і дизайн керівництва з монтажу навісного фасаду.
Корпоративний
сайт + e-commerce
Торгова платформа на 10 країн і регіонів. Потужний інструмент для масштабування та експансії на нові ринки.
Інтерактивна awareness-кампанія про вигоди утеплення
Зі слоганом «Заощаджуй на опаленні – витрачай на життя» ми звернулися до аудиторії власників приватних будинків, щоб наочно показати їм фінансову вигоду від теплоізоляції.
Фірмовий стиль під
покровом Canton Tower

Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації.

Кампания з просування ізоляційних матеріалів
Як щодо того, щоб познайомити мільйони людей із ключовими продуктами URSA?
А що, коли є кілька продуктів і способів їх застосування? Як краще поєднати людину і продукт, який їй зараз потрібен? Ми вирішили персоналізувати пропозиції та вбудовувати їх у контекст користувача.
Сайт стоматологічної клініки
Модульна digital-платформа, яка підтримує комунікацію з пацієнтами трьома мовами, у мінімалістичному «повітряному» дизайні.
Навігатор по
продукції URSA
Інструмент для допомоги в підборі продуктів URSA для теплоізоляції конкретних будівельних конструкцій: дахів, стін, фундаментів, балконів, перекриттів і перегородок.