Зателефонувати
+38 050 447 12 82

TheTea

Авторський салон вишуканого китайського чаю
Наше
завдання
Щомісячне нарощування товарообігу зі збереженням максимальної рентабельності

UI/UX чайного інтернет-магазина thetea.ua

Проєкт e-commerce, який переосмислює досвід покупок в інтернеті для цінителів чаю. З фокусом на експертизі засновника чайної Романа Білого і подачі контенту від першої особи.
На 100% чайна насолода
До компанії TheTea приходять за ексклюзивним чаєм, який куштували одиниці. Ми вирішили перезапустити її веб-сайт і сфокусуватися на тому, щоб перенести процес прийняття рішень про покупку в тому вигляді, як це відбувається офлайн (особисті рекомендації чайного гуру, поетика опису смаків), на користувацький інтерфейс веб-сайту.
сайт
Надихаючий ресурс, який поширює цінності TheTea та її засновника
Зрозуміла і візуалізована навігація, кастомізовані сервісні сторінки
Окремо відпрацьовано версію для мобільних пристроїв
Емоційний дизайн для промоелементів
Розміщення продукту «в центрі уваги»
Володимир
Керівник агентства
Не інтернет-магазин, який продає чай, а по-справжньому чайний магазин
Рома – пристрасний і переконаний фанат чаю. Його щира любов до хорошого чаю і небачений перфекціонізм визначили наш підхід. Починаючи з розробки прототипу, ми прагнули за допомогою інструментів UI і UX розкрити душу чаю, його особливості та відмінності. А також зробити так, щоб відвідувачу сайту захотілося спробувати кожну чайну категорію і кожний сорт чаю.
У вас схоже
завдання?
ОБГОВОРИТИ

Брендинг чайної упаковки

Понад 100 упаковок для різних видів чаїв у шести категоріях побудовані на візуалізації місць збирання чаю.
Гора безсмертних чи острів Тайвань?
Для розробки ілюстрацій на етикетках ми використовували зображення пам'яток і пейзажі китайських провінцій або регіонів, у яких росте кожний вид чаю.
Реальна форма чаю співвідноситься з графічними елементами на ілюстраціях
Кожна із 6 продуктових категорій промаркована своїм кольором
100
векторних
ілюстрацій
На старті знадобились лише дві ітерації концептів
Модульність ілюстрацій скоротила бюджет на виробництво
Андрій
Арт-директор
Деталізований та атмосферний стиль
Нам було важливо зробити кожну наклейку унікальною, але так, щоб збереглася приналежність до єдиної колекції. Для цього ми створили спеціальний процес розробки дизайну – модульне оточення з рядом типових правил позиціонування і розміщення компонентів. Це дозволило не тільки виконати основне завдання, але й відмалювати всі упаковки швидше, ніж було заплановано.
У вас схоже
завдання?
ОБГОВОРИТИ