Зателефонувати
+38 050 447 12 82

New Tea

Дистриб'ютор крутого китайського чаю і гаджетів для заварювання
Наше
завдання
Побудувати бренд і допомогти йому стати №1 у своїй галузі за всіма показниками в digital (спойлер: все вийшло)

New Tea: № 1 у своїй галузі за всіма показниками
за 2 ро
ки

Відбудували прибуткову мультиканальну систему маркетингу, яка виконує план продажів. New Tea став № 1 у ніші – флагманом, на який орієнтуються конкуренти.
Чайный digital
Залучаємо клієнтів на всіх етапах воронки продажів: від знайомства до першої покупки, від покупки до лояльного покупця і далі – повторні продажі, допродажі та збільшення середнього чека.
x2
Щорічне подвоєння обороту бізнесу
x15
Зросла середньомісячна кількість транзакцій за 2,5 року роботи
x20
Просування від 0 до безумовного лідера галузі за SEO
  • Масштабування кампаній і підключення нових каналів
  • Пошукові, динамічні пошукові, торговельні кампанії, ремаркетинг і динамічний ремаркетинг
  • Розширена електронна торгівля
  • ROMI-driven модель маркетингу
Email-
розсилки
тригерні (автоматичні) та регулярні; сегментація.
Під ключ
розробка продуктів і рекламних кампаній.
Сезонні/святкові активності
Від ідеї до мультиканальних кампаній: новорічні подарунки, день закоханих, 8 березня і нішеві свята.
Виведення нових продуктів
Розробка і просування нових продуктів для сегментів B2B і В2С – корпоративні подарунки, horeca, чайний інфузер тощо.
Володимир
Керівник агентства
Залучення, від якого виграли всі
Вдалося добитися видатних результатів завдяки не тільки роботі нашої команди, але й глибокого залучення клієнта до процесу. Як ми занурювалися вглиб чайного бізнесу (до речі, у результаті стали якщо не професійними ті-тестерами, то точно фанатами хорошого чаю), так і клієнт глибоко занурювався в цифровий маркетинг. Він хотів не тільки результатів – хоча це в першу чергу, – але й чіткого розуміння, як що працює і за рахунок чого ми плануємо досягти амбітних цілей. Від такого залучення виграли всі: ми отримали клієнта, який заряджав нас на нові ідеї, а клієнт – найкращий результат із можливих.
У вас схоже
завдання?
ОБГОВОРИТИ

Фірмовий стиль
для чайного бренду

Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.

І НІЯКИХ ДРАКОНІВ!
Побажання з боку клієнтів – ніякої червоно-золотої «китайщини» і ніяких драконів. А ми тільки за. Для бренду, який пропагує заварювання чаю протоками з допомогою технологічних ізіпотів, традиційний китайський стиль точно не до лиця. Тому ми надихались європейським дизайном, еко, крафтом і мінімалізмом. Олеся і Женя затвердили концепт з першого погляду.
У лого – стилізоване зображення Лу Юя 陸羽, автора класичної праці про чай
30+
прикладних форматів:
вивіски, наклейки,
подарункові упаковки,
а також брендування White Label
У фокусі – точки взаємодії бренду з клієнтом
Євгенія
Креативний директор
Буває, знайомишся з проєктом і стається «хімія».
Наша «хімія» почалася з першого ковтка. Я вже не пам'ятаю точно, ковток чого це був (здається, улуну Те Гуань Інь – «Залізної Богині Милосердя»), але диво сталося. Ми абсолютно точно усвідомили, що у New Tea – велике майбутнє, і хочемо бути його частиною. Кольори, типографіка, форми, стиль піктограм – у дизайні все вийшло відразу і класно.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Інтернет-магазин
newtea.ua

При розробці сайту стояло завдання – зробити його найкращим на той момент інтернет-магазином чаю в Україні. Тому ми постарались і пропрацювали кожний елемент, що впливав на конверсію: від UI/UX до копірайтингу.

Чайний e-commerce newtea.ua

01

Розробка ТОП-1 e-Commerce у ніші преміального
чаю в Україні.

Newtea.ua 3.0 на Drupal 11

Newtea.ua 3.0 на
Drupal 11

Третя версія сайту, яку ми розробили для New Tea з моменту запуску у 2016 році. Повний редизайн та сучасний технологічний стек, який забезпечує стабільну роботу та легке обслуговування. Розподілена програмна архітектура з CMS Drupal 11 та Nuxt 3 (Vue.js 3).

Сайт
Newtea.ua 3.0 на Drupal 11
Середній чек
+27%
Показник відмов
-18.5%
Доля взаємодії
+10%
Середня тривалість сесії
+8.3%
Перегляди за сесію
+31.6%
Дохід
+67.5%

Чому newtea.ua – топовий чайний e-Commerce?

1
Найповніша презентація чаю на картці товару, щоб можна було відчути і смак чаю, і любов до нього засновників - Євгена і Олесі.
2
Найкрутіша в ніші багаторівнева програма лояльності, щоб клієнт став наш і назавжди
3
Максимальний інструментарій обробки замовлень для адміністраторів магазину.

Картка товару

Картка товару
Картка товару
Масові дії з товарами можна виконувати швидко за допомогою підключеного через розроблене нами API імпорт-експорт файлу в Google Spreadsheet.

Найкрутіша в ніші багаторівнева програма лояльності, щоб клієнт став наш і назавжди

Багаторівнева програма лояльності NT-Club об'єднує каталог чайного магазину з кабінетами користувачів, де вони можуть відстежувати свої знижки та бонуси. У картки товарів інтегровані динамічні фрейми, що пов’язані із особистим прогресом користувача у різних типах досягнень.
Багаторівнева програма лояльності

Процес здобування більших знижок гейміфіковано: користувачі виконують квести, пробують різні види чаю, залишають відгуки і збирають NT-бали за витрати. Знижка вираховується і збільшується автоматично при виконанні певних умов, таких як придбання різних товарів або досягнення визначених рівнів у програмі лояльності. Логічне ядро програми лояльності повністю редагується з адмінки.

Багаторівнева програма лояльності
Багаторівнева програма лояльності

Смакова мапа

Мапа призначена для поціновувачів складних видів чаю, таких як пуери. Ця система інтегрована в онлайн-платформу і дозволяє користувачам дізнаватися про тонкі відтінки смаків чаю та глибше зрозуміти і оцінити складність смакової палітри через візуалізовану карту.
Смакова мапа

Ігрові механіки: обиратор та тести

Жодний традиційний товарний каталог чаю не дасть відповіді на запитання: «Що заварити, якщо за вікном сніговий зимовий вечір і хочеться подивитися серіал?» або «Що потрібно, щоб зробити неможливе?». А обиратор чаю від New Tea надасть відповість і порадить сорти чаю, які підходять під це найкраще.
Ігрові механіки: обиратор та тести
Ігрові механіки: обиратор та тести
Ігрові механіки: обиратор та тести
Ігрові механіки: обиратор та тести

Фасетна навігація у каталозі

Фасетна навігація на базі власного розробленого модулю для Drupal підтримує різноманітні сценарії вибору чаю та супутніх товарів.

Фасетна навігація у каталозі
Фасетна навігація у каталозі
Фасетна навігація у каталозі

Бізнес-можливості

Ми розробили програмні рішення з інтеграції зовнішніх сервісів із системою Drupal сайту newtea.ua: Нова пошта, Checkbox, Liqpay, TurboSMS, sms fly, Google Sheet, Google Analytics 4, а також складом та ERP, підключили Google Merchant Center, Google Ads, eSputnik

У сайт закладена можливість швидко підтримати вихід компанії на нові ринки (мультимовність, мультивалютність, мультидоменність тощо)

Розширений e-commerce та власна розроблена нами CRM-система для адміністрування замовлень на базі адмінки сайту.

Володимир
Керівник агенства
Ідеальний сайт – це кропітка ітераційна робота. Разом із клієнтом ми пройшли шлях від перших продажів до стабільної системи яка зростає з кожним роком на 25-30% р/р.
Третя версія НТ була не простою задачею. Великий обсяг бізнес-логіки, уже впроваджених бізнес процесів та автоматизацій на старій платформі потрібно було відтворити та якісно поліпшити на новій версії платформі. Ми пройшли шлях від сирого продукту до відточеної системи, продовжуємо її полірувати разом із командою New Tea. Користувачі дуже любили нашу спільну попередню версію дизайну New Tea. Коли ми запустили нову версію, частина користувачів, яка не відразу знайшла улюблені речі в новому інтерфейсі - писала “поверніть старий сайт”. Але цифри кажуть, що нова версія - ефективніша.
У вас схожа задача?
ОБГОВОРИТИ