New Tea

Дистриб'ютор крутого китайського чаю і гаджетів для заварювання
Our
task
Побудувати бренд і допомогти йому стати №1 у своїй галузі за всіма показниками в digital (спойлер: все вийшло)

Фірмовий стиль
для чайного бренду

Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.

І НІЯКИХ ДРАКОНІВ!
Побажання з боку клієнтів – ніякої червоно-золотої «китайщини» і ніяких драконів. А ми тільки за. Для бренду, який пропагує заварювання чаю протоками з допомогою технологічних ізіпотів, традиційний китайський стиль точно не до лиця. Тому ми надихались європейським дизайном, еко, крафтом і мінімалізмом. Олеся і Женя затвердили концепт з першого погляду.
У лого – стилізоване зображення Лу Юя 陸羽, автора класичної праці про чай
30+
прикладних форматів:
вивіски, наклейки,
подарункові упаковки,
а також брендування White Label
У фокусі – точки взаємодії бренду з клієнтом
Євгенія
Креативний директор
Буває, знайомишся з проєктом і стається «хімія».
Наша «хімія» почалася з першого ковтка. Я вже не пам'ятаю точно, ковток чого це був (здається, улуну Те Гуань Інь – «Залізної Богині Милосердя»), але диво сталося. Ми абсолютно точно усвідомили, що у New Tea – велике майбутнє, і хочемо бути його частиною. Кольори, типографіка, форми, стиль піктограм – у дизайні все вийшло відразу і класно.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Інтернет-магазин
newtea.ua

При розробці сайту стояло завдання – зробити його найкращим на той момент інтернет-магазином чаю в Україні. Тому ми постарались і пропрацювали кожний елемент, що впливав на конверсію: від UI/UX до копірайтингу.
ЗАВАРИ ЗАХВАТ!
У e-commerce навіть такого надихаючого проєкту, як New Tea, важливою є не тільки філософія, але й технічні речі. Глибока аналітика і моніторинг користувацької поведінки дозволили нам постійно оптимізувати інтерфейси та досягати більшої конверсії.
сайт
Розширена e-commerce та адміністрування замовлень
Інтеграція з товарними агрегаторами і розсильними сервісами
30+
Persogram на всі випадки життя, прийому чаю,
покупок на сайті та інших ситуацій.
Фасетна навігація.
Power BI
Система знижок і стимулювання допродажів
Промо HTML-блоки
під акції та товари
300+ товарів і статей, які написані нашими копірайтерами
Жодний традиційний товарний категоризатор чаю не дасть відповіді на запитання: «Що заварити, якщо за вікном сніговий зимовий вечір і хочеться подивитися серіал?» або «Що потрібно, щоб зробити неможливе?». А вибиратор чаю від New Tea відповість і порадить найкращий для такої справи сорт чаю
Володимир
Керівник агенства
Ідеальний сайт – це не про досягнення мети, а про процес
Якщо потрібно постійно підвищувати комерційні показники та обходити конкурентів, то не вийде викотити чудовий сайт і заспокоїтися – хіба що тільки упокоїтися. Сайт New Tea на момент лончу був найзручнішим і найприємнішим у своїй ніші в Україні. Це підняло планку, і конкуренти почали підтягуватись, а користувачі – звикати. Ці виклики залишили нам єдину виграшну стратегію – продовжувати розвиватися, до того ж дуже швидко.

New Tea: № 1 у своїй галузі за всіма
показниками за 2 роки

Відбудували прибуткову мультиканальну систему маркетингу, яка виконує план продажів. New Tea став № 1 у ніші – флагманом, на який орієнтуються конкуренти.
Чайный digital
Залучаємо клієнтів на всіх етапах воронки продажів: від знайомства до першої покупки, від покупки до лояльного покупця і далі – повторні продажі, допродажі та збільшення середнього чека.
x2
Щорічне подвоєння обороту бізнесу
x15
Зросла середньомісячна кількість транзакцій за 2,5 року роботи
x20
Просування від 0 до безумовного лідера галузі за SEO
  • Масштабування кампаній і підключення нових каналів
  • Пошукові, динамічні пошукові, торговельні кампанії, ремаркетинг і динамічний ремаркетинг
  • Розширена електронна торгівля
  • ROMI-driven модель маркетингу
Email-
розсилки
тригерні (автоматичні) та регулярні; сегментація.
Під ключ
розробка продуктів і рекламних кампаній.
Сезонні/святкові активності
Від ідеї до мультиканальних кампаній: новорічні подарунки, день закоханих, 8 березня і нішеві свята.
Виведення нових продуктів
Розробка і просування нових продуктів для сегментів B2B і В2С – корпоративні подарунки, horeca, чайний інфузер тощо.
Володимир
Керівник агентства
Залучення, від якого виграли всі
Вдалося добитися видатних результатів завдяки не тільки роботі нашої команди, але й глибокого залучення клієнта до процесу. Як ми занурювалися вглиб чайного бізнесу (до речі, у результаті стали якщо не професійними ті-тестерами, то точно фанатами хорошого чаю), так і клієнт глибоко занурювався в цифровий маркетинг. Він хотів не тільки результатів – хоча це в першу чергу, – але й чіткого розуміння, як що працює і за рахунок чого ми плануємо досягти амбітних цілей. Від такого залучення виграли всі: ми отримали клієнта, який заряджав нас на нові ідеї, а клієнт – найкращий результат із можливих.
У вас схожа
задача?
обговорити