Фірмовий стиль
для чайного бренду

Китайський чай – це не предмет першої необхідності. Смак – для цінителів, коштує дорого, конкурентів багато. Тому айдентика повинна допомогти чайному бренду бути безпомилково впізнаваним у будь-якій точці контакту з клієнтом.

І НІЯКИХ ДРАКОНІВ!
Побажання з боку клієнтів – ніякої червоно-золотої «китайщини» і ніяких драконів. А ми тільки за. Для бренду, який пропагує заварювання чаю протоками з допомогою технологічних ізіпотів, традиційний китайський стиль точно не до лиця. Тому ми надихались європейським дизайном, еко, крафтом і мінімалізмом. Олеся і Женя затвердили концепт з першого погляду.
У лого – стилізоване зображення Лу Юя 陸羽, автора класичної праці про чай
30+
прикладних форматів:
вивіски, наклейки,
подарункові упаковки,
а також брендування White Label
У фокусі – точки взаємодії бренду з клієнтом
Євгенія
Креативний директор
Буває, знайомишся з проєктом і стається «хімія».
Наша «хімія» почалася з першого ковтка. Я вже не пам'ятаю точно, ковток чого це був (здається, улуну Те Гуань Інь – «Залізної Богині Милосердя»), але диво сталося. Ми абсолютно точно усвідомили, що у New Tea – велике майбутнє, і хочемо бути його частиною. Кольори, типографіка, форми, стиль піктограм – у дизайні все вийшло відразу і класно.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Інтернет-магазин
newtea.ua

При розробці сайту стояло завдання – зробити його найкращим на той момент інтернет-магазином чаю в Україні. Тому ми постарались і пропрацювали кожний елемент, що впливав на конверсію: від UI/UX до копірайтингу
ЗАВАРИ ЗАХВАТ!
У e-commerce навіть такого надихаючого проєкту, як New Tea, важливою є не тільки філософія, але й технічні речі. Глибока аналітика і моніторинг користувацької поведінки дозволили нам постійно оптимізувати інтерфейси та досягати більшої конверсії.
Розширена e-commerce та адміністрування замовлень
Інтеграція з товарними агрегаторами і розсильними сервісами
30+
Persogram на всі випадки життя, прийому чаю,
покупок на сайті та інших ситуацій.
Фасетна навігація.
Power BI
Система знижок і стимулювання допродажів
Промо HTML-блоки
під акції та товари
300+ товарів і статей, які написані нашими копірайтерами
Жодний традиційний товарний категоризатор чаю не дасть відповіді на запитання: «Що заварити, якщо за вікном сніговий зимовий вечір і хочеться подивитися серіал?» або «Що потрібно, щоб зробити неможливе?». А вибиратор чаю від New Tea відповість і порадить найкращий для такої справи сорт чаю
Володимир
Керівник агенства
Ідеальний сайт – це не про досягнення мети, а про процес.
Якщо потрібно постійно підвищувати комерційні показники та обходити конкурентів, то не вийде викотити чудовий сайт і заспокоїтися – хіба що тільки упокоїтися. Сайт New Tea на момент лончу був найзручнішим і найприємнішим у своїй ніші в Україні. Це підняло планку, і конкуренти почали підтягуватись, а користувачі – звикати. Ці виклики залишили нам єдину виграшну стратегію – продовжувати розвиватися, до того ж дуже швидко.