Зателефонувати
+38 050 447 12 82

Gerard

Перший в світі виробник композитної черепиці зі штабом в Новій Зеландії
Наше
завдання
Ознайомити аудиторію з вигодами від використання класного покрівельного матеріалу Gerard

Landing page для
композитної покрівлі
Gerard

Є багато причин обрати як покрівлю композитну черепицю Gerard. Зробити так, щоб користувачеві було цікаво ознайомитись з усіма її варіантами, зняти його заперечення і допомогти уявити, як черепиця Gerard виглядала б на даху його будинку, – для всього цього потрібна велика, добре продумана і дуже якісно зроблена посадочна сторінка.
Універсальний інструмент продажів
Складний кастомний Landing page із конфігуратором за видами профілів і кольорів, а також з окремими підлендінгами присвячений порівнянню з конкурентними видами покрівлі. Для основних дилерів Gerard були розгорнуті свої регіональні копії.
сайт
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
12 блоків чергують «емоційні» та «раціональні» історії про продукт
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
26+
3D-моделей найпопулярніших видів профілів і кольорів
Евгенія
Креативний директор
Гарний продукт сам себе продає
Коли йдеться про преміальний матеріал для заміського домобудівництва, контент і подача повинні відбудовуватися від фото. Нам залишалося тільки зібрати такий інтерфейс і розробити такий копірайтинг, які б підштовхували відвідувача дивитися ще і ще.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Інструкція зі встановлення
TWINTILE ROMBO

Приголомшлива 3D-візуалізація конструкцій, будинки з їх використанням і дизайн керівництва з монтажу навісного фасаду.
Усе зрозуміло!
10-сторінкова брошура формату web-pdf із версією для друку на допомогу при інсталяції фасаду як для досвідчених монтажників, так і для власників будинків, які роблять це вперше.
Інструкції з монтажу, корисні поради та аксесуари
3D-модель будинку, 7 моделей і схем конструкцій
Андрій
Артдиректор
Найкращі контент-матеріали, корисні для користувача
Дбайлива підтримка клієнта в кожній точці Customer Journey за допомогою корисного контенту – найкраща інвестиція в його лояльність. Адже для тих, хто вперше стикається з монтажем навісного фасаду, хороша інструкція – це інструмент номер один. З неї починаються використання продукту і справжнє знайомство з брендом.
У вас схоже
завдання?
Обговорити