Зателефонувати
+38 050 447 12 82

ECB

Міжнародна компанія з організації оптових поставок товарів в 20+ країн світу зі штабом в Гуанчжоу
Наше
завдання
Розробити айдентику і реалізувати потужну торговельну платформу

Сайт конференції EasyConf

Посадкова сторінка для практичної конференції з товарного бізнесу. Web. Драйв. Товарка.
На 100%
практична конфа
Викликом було не тільки зробити сайт класно, а й виконати це вчасно. На середину проєкту припали новорічні свята, які щосили хотіли затягнути нас у безодню безтурботності. Але нічого в них не вийшло. Зате все вийшло у нас.
Реалізація під ключ за 1,5 місяця
Налаштовані наскрізна аналітика, цілі, мікроконверсії
Євгенія
Креативний директор
Ті, хто займається товарним бізнесом, не скаржаться на нестачу навчального контенту
Однак знайти щось дійсно цінне ой як непросто – сотні вебінарів, лекцій, конференцій, що обіцяють молочні ріки і киселеві береги, а в підсумку – п-ф-ф і «докупіть наш абсолютно секретний курс за $1000, сьогодні за півціни». Організатори EasyConf залучили як спікерів реальних підприємців з успішними кейсами в товарці. Нашим завданням було відразу дати зрозуміти користувачам, що це про реальний досвід, про працюючі речі. Real business, no bullshit. Ми з організаторами сфокусувалися не тільки на тому, що ми говоримо, а й на тому, як ми це робимо. Змістовно. Конкретно. Відверто. І в день конференції доставляли стільці.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Корпоративний
сайт + e-commerce

Торгова платформа на 10 країн і регіонів. Потужний інструмент для масштабування та експансії на нові ринки.
ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВЕЛИКИХ ПРОДАЖІВ
Складний (2 в 1) корпоративний сайт і ecommerce-портал із можливістю локалізації всіх необхідних елементів для кожного з регіонів: починаючи з валюти, закінчуючи системою формування цін на окремі позиції та групи товарів. Вартість конкретної товарної позиції розраховується автоматично, виходячи з цінової політики для конкретної країни, вартості доставки і супутніх витрат.
сайт
90+
іконок, піктограм і фірмових панд для різних розділів сайту
Три «мульти»:
мультирегіональність,
мультимовність,
мультидоменність
Гео-визначення і
кастомізація сайту під
10+ регіонів
Товари з атрибутами, товари на пробу, миттєвий розрахунок тарифу доставки
Інтеграція із CRM Bitrix, email-службою UniSender, тригерні розсилки
Розширена e-commerce, мікро- і макроконверсіі, події, цілі, фіди. Наскрізна аналітика
Розширений функціонал для seo-просування з урахуванням міжнародної специфіки
Володимир
Керівник агентства
Сайт мав вирішувати дуже багато завдань для абсолютно різних категорій покупців
Проте Альфа і Омега компанії Easy China Business – це її постійні клієнти. Тому я хотів би окремо відзначити складну систему заохочень, яка розроблена особисто Дмитром Бєлоусовим, керівником бізнесу. Через функціонал персонального кабінету ми реалізували систему динамічних знижок і багаторівневу цінову політику залежно від обсягів і найрізноманітніших досягнень у покупках. Це мотивувало випадкових покупців ставати постійними, а постійних – збільшувати розміри і частоту закупок.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Фірмовий стиль під
покровом Canton Tower

Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації.

Ні Хао!
Особистий символ натхнення засновника Easy China Business – це архітектурне диво Гуанчжоу, Canton Tower, друга за висотою телевежа у світі. Контур цієї карколомної споруди вписано в початковий логотип компанії та знайшов своє переосмислення в новому варіанті.
А потім ми придумали і нового героя – Ні-хао Панду. Цей доброзичливий ведмедик дуже нам згодився – навіть там, де йшлося про дуже серйозні речі, він допомагав підтримувати відчуття того, що бізнес з Easy China Business – це просто.
Сет фірмової графіки із 40 іконок товарних категорій, 50 піктограм і повновагих ілюстрацій
Айдентика з фокусом на digital – сайт, smm-платформи, креативи
Андрій
Арт-директор
Одна картинка краща від багатьох букв
У кожного підприємця, якщо це наполеглива і цілеспрямована людина, буває момент, коли його бізнес виростає з «дитячих штанців». У цей момент, якщо не раніше, приходить розуміння, що емоційний зв'язок із клієнтом є не менш важливим, ніж вигідна угода. Це той момент, коли «продати-купити-продати» змінюється на «запам'ятатися-вразити-прив'язати». Уже недостатньо просто запропонувати кращі ціну та умови. Потрібна додаткова цінність, яка дозволить і відбудуватися від конкурентів, і закохати в себе клієнтів. Дизайн – один із ключових інструментів, які допомагають виконати це завдання.
У вас схоже
завдання?
обговорити