Фірмовий стиль під
покровомCanton Tower

Єдиний візуальний образ, який запам'ятовується і дозволяє голосу Easy China Business звучати потужно на всіх каналах комунікації

Ні Хао!
Особистий символ натхнення засновника Easy China Business – це архітектурне диво Гуанчжоу, Canton Tower, друга за висотою телевежа у світі. Контур цієї карколомної споруди вписано в початковий логотип компанії та знайшов своє переосмислення в новому варіанті.
А потім ми придумали і нового героя – Ні-хао Панду. Цей доброзичливий ведмедик дуже нам згодився – навіть там, де йшлося про дуже серйозні речі, він допомагав підтримувати відчуття того, що бізнес з Easy China Business – це просто.
Сет фірмової графіки із 40 іконок товарних категорій, 50 піктограм і повновагих ілюстрацій
Айдентика з фокусом на digital – сайт, smm-платформи, креативи
Андрій
Арт-директор
Одна картинка краща від багатьох букв.
У кожного підприємця, якщо це наполеглива і цілеспрямована людина, буває момент, коли його бізнес виростає з «дитячих штанців». У цей момент, якщо не раніше, приходить розуміння, що емоційний зв'язок із клієнтом є не менш важливим, ніж вигідна угода. Це той момент, коли «продати-купити-продати» змінюється на «запам'ятатися-вразити-прив'язати». Уже недостатньо просто запропонувати кращі ціну та умови. Потрібна додаткова цінність, яка дозволить і відбудуватися від конкурентів, і закохати в себе клієнтів. Дизайн – один із ключових інструментів, які допомагають виконати це завдання.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Корпоративний
сайт + e-commerce

Торгова платформа на 10 країн і регіонів. Потужний інструмент для масштабування та експансії на нові ринки
ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВЕЛИКИХ ПРОДАЖІВ
Складний (2 в 1) корпоративний сайт і ecommerce-портал із можливістю локалізації всіх необхідних елементів для кожного з регіонів: починаючи з валюти, закінчуючи системою формування цін на окремі позиції та групи товарів. Вартість конкретної товарної позиції розраховується автоматично, виходячи з цінової політики для конкретної країни, вартості доставки і супутніх витрат.
сайт
Три «мульти:
мультирегіональність,
мультимовність,
мультидоменність
Гео-визначення і
кастомізація сайту під
10+ регіонів
90+
іконок, піктограм і фірмових панд для різних розділів сайту
Товари з атрибутами, товари на пробу, миттєвий розрахунок тарифу доставки
Інтеграція із CRM Bitrix, email-службою UniSender, тригерні розсилки
Розширена e-commerce, мікро- і макроконверсіі, події, цілі, фіди. Наскрізна аналітика
Розширений функціонал для seo-просування з урахуванням міжнародної специфіки
Володимир
Керівник агентства
Сайт мав вирішувати дуже багато завдань для абсолютно різних категорій покупців.
Проте Альфа і Омега компанії Easy China Business – це її постійні клієнти. Тому я хотів би окремо відзначити складну систему заохочень, яка розроблена особисто Дмитром Бєлоусовим, керівником бізнесу. Через функціонал персонального кабінету ми реалізували систему динамічних знижок і багаторівневу цінову політику залежно від обсягів і найрізноманітніших досягнень у покупках. Це мотивувало випадкових покупців ставати постійними, а постійних – збільшувати розміри і частоту закупок.
У вас схоже
завдання?
обговорити