Зателефонувати
+38 044 339 54 39
Обговорити
ваш проєкт:
whatsapp,
telegram,
viber
Написати нам

Время газа

Найкраща мережа станцій по встановленню та обслуговуванню ГБО в Україні
Our
task
Підтримка в масштабуванні бренду від одного боксу до мережі станцій

Корпоративний сайт
для «Время Газа»

Сайт – маркетингова мрія. Дозволяє не втрачати жодного ліду і на льоту тестувати маркетингові гіпотези. Нові лендінги створюються з адмінпанелі за лічені хвилини на основі понад 50 готових контент-блоків з оформленням.
Сайт-конструктор
Попередній веб-сайт не вирішував повною мірою завдання, які стояли перед маркетингом «Время Газа». Реалізація кожної нової ідеї виливалася в об'ємні за часом і вартістю доопрацювання.

Переживши кілька років тому повний ребрендинг, сайт тим не менше залишався на старій програмній платформі. Щоб підтримати темп розвитку бізнесу, новий сайт мав бути більш гнучким, швидким і адаптованим.
сайт
Особливості
проєкту
Міграція 100% усіх даних, у тому числі seo-напрацювань із попередньої версії сайту
Синхронізація із CRM
Налаштовані шаблони контентних блоків для створення сторінок будь-якої конфігурації за хвилини
Ядро сайту – Drupal 8
Ми почали з визначення бізнес-вимог, розробки Customer Journey Map, користувацьких сценаріїв, інформаційної структури сайту. Всі унікальні сторінки сайту були розроблені та затверджені спочатку на рівні вайр-фреймів, а потім прототипів.
Нові сторінки збираються як у конструкторі сайтів – за кілька хвилин
Cross-device. Відпрацьований дизайн усіх елементів для ідеального відображення на будь-яких пристроях, насамперед mobile
Акцент – на фото- та відеоконтент
Понад 50 готових шаблонів блоків у фірмовому стилі
Калькулятор окупності з прив'язкою до бази з 52 000 авто. Підбирання такого самого авто, як у користувача з портфоліо «Час Газу»
Євгенія
Креативный директор
Ми почали з бізнес-аналізу
Коли з боку клієнта є компетентний замовник, який на рівних працює з агентством над смисловою частиною проєкту і чітко розуміє, до якого результату потрібно прийти, – це абсолютно особлива якість роботи і величезне задоволення. Ми почали з бізнес-аналізу, об'єднали експертизу клієнта у продукті, ринку і своїй ЦА з нашою експертизою в digital і клієнтському досвіді. В результаті ми отримали не просто гарний сайт, а потужну маркетингову платформу, яка, я впевнена, зробить зростання бізнесу простішим, швидшим і технологічнішим.
У вас схоже
завдання?
Обговорити

Брендинг для мережі станцій ГБО

Відбудовані бізнес-процеси, сервіс, чистота, ідеальний порядок – це суть бренду «Время Газа». На кожній станції клієнт може випити смачну каву і почекати свій автомобіль у комфортній м'якій зоні. Фірмовий стиль відображає цю атмосферу турботи, а також вогонь у душі і драйв тих, хто працює в компанії.
Від брендингу боксів
до авторучок
Брендинг «Время Газа» – один із наймасштабніших, понад 300 різних точок застосування. Це станції, автомобілі, банери і плакати, буклети, сервісні книги, наклейки, рекламні макети, візитки, форма тощо. Цей список постійно розширюється в нових точках, де необхідна присутність бренду.
Ергономіка простору побудована навколо комфорту співробітників і відвідувачів
3D-візуалізація допомагає переконатися, що все є зручним, на своєму місці та в єдиному стилі
Підтримуємо айдентику в друкованих матеріалах, графіці та digital
«Газ вам у бак» – неофіційний слоган, придуманий командою «Время Газа»
Андрій
Арт-директор
Фірмовий стиль змінюється разом із брендом
За десять років, протягом яких «Час Газу» є нашим клієнтом, ми спостерігали зростання цього бізнесу від кількох гаражів до майже десяти станцій у Києві та області. Теплий і ламповий фірмовий стиль, який ми створили в далекому 2012 році, змінився разом із бізнесом так, щоб відображати цінності компанії. Це захоплююча пригода – спостерігати за візуальною еволюцією бренду. А знаєте, що є ще більш захоплюючим? Бути частиною до цієї трансформації.
У вас схоже
завдання?
ОБГОВОРИТИ