Зателефонувати
+38 050 447 12 82

Landing page для
композитної покрівлі
Gerard

Є багато причин обрати як покрівлю композитну черепицю Gerard. Зробити так, щоб користувачеві було цікаво ознайомитись з усіма її варіантами, зняти його заперечення і допомогти уявити, як черепиця Gerard виглядала б на даху його будинку, – для всього цього потрібна велика, добре продумана і дуже якісно зроблена посадочна сторінка.
Універсальний інструмент продажів
Складний кастомний Landing page із конфігуратором за видами профілів і кольорів, а також з окремими підлендінгами присвячений порівнянню з конкурентними видами покрівлі. Для основних дилерів Gerard були розгорнуті свої регіональні копії.
сайт
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
12 блоків чергують «емоційні» та «раціональні» історії про продукт
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
виробник композитної черепиці gerard
26+
3D-моделей найпопулярніших видів профілів і кольорів
Евгенія
Креативний директор
Гарний продукт сам себе продає
Коли йдеться про преміальний матеріал для заміського домобудівництва, контент і подача повинні відбудовуватися від фото. Нам залишалося тільки зібрати такий інтерфейс і розробити такий копірайтинг, які б підштовхували відвідувача дивитися ще і ще.
У вас схоже
завдання?
обговорити