Зателефонувати
+38 050 447 12 82

URSA

Міжнародний виробник будівельних матеріалів для теплоізоляції
Наше
завдання
Зробити складний будівельний продукт зрозумілим і кльовим

Калькулятор теплоефективності
URSA

Покроковий інструмент з вибору утеплювача для кожної з конструкцій будинку. В результаті користувач отримує детальний розрахунок ефективності теплоізоляції та рекомендації щодо вибору матеріалів.
МИТТЄВИЙ РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЇ
Усе здорово, але що конкретно я заощаджу і коли окупляться інвестиції в теплоізоляцію? Тепер відповідь можна отримати за кілька хвилин. Вибирайте свою область проживання (це важливо), параметри будинку і варіанти з утеплення. На останньому кроці можна гратися з параметрами ізоляції та бачити, як це впливає на підсумкові цифри.
Розробка математичної моделі та програмної архітектури
Калькулятор став другим розділом за відвідуваннями на сайті після головної сторінки
97
3D-моделей конструкцій, у яких можна використовувати мінеральну теплоізоляцію URSA
Володимир
Керівник агенства
Той проєкт, у якому знадобилася вся математика університетського курсу
Довелося на час змінити спеціальність на інженера-теплоізоляційника, щоб правильно розробити матмодель, яка коректно обробляла б усі дані. Ви знаєте, як розраховується теплопровідність (λ)? І я не знав.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Інтерактивна awareness-кампанія про вигоди утеплення

Зі слоганом «Заощаджуй на опаленні – витрачай на життя» ми звернулися до аудиторії власників приватних будинків, щоб наочно показати їм фінансову вигоду від теплоізоляції.
ОРЕНДА ВЕРСАЛЯ?
На підставі розрахунків економії від утеплення ми реалізували інтерактивну гру. У ній користувач зміг побачити, що можна придбати на кошти, які він заощадить на оплаті опалення, якщо повністю утеплить свій будинок. Рухаючись по шкалі часу (1–10 років), предмети стають дедалі дорожчими: від смартфону до сходження на Еверест.
Інтерактивний конфігуратор на 23 рівня економії з 4 варіантами предметів
Охоплення – більш як 130 000 за один осінній сезон на території України
Понад 1500 цільових дій: ігор, розрахунків на калькуляторі економії, відправок форм тощо
50+
іконок – позначень предметів
Євгенія
Креативний директор
Коли в Україні ціна газу зросла у три рази, люди стали більше цікавитися тим, як утеплити свій будинок
Проте далеко не всім було ясно, що втрати тепла, а отже, і витрати на опалення – це дійсно колосальні суми. Так, якщо у вас є неутеплений будинок, скажімо, на 150 квадратів, то за 6–7 років ви буквально в повітря викидаєте вартість навчання за програмою MBA в якійсь хорошій європейській школі. Наше завдання – перевести для аудиторії абстрактну економію в щось конкретне, цінність чого була б людині більш зрозумілою.
У вас схоже
завдання?
обговорити

Кампания з просування ізоляційних матеріалів

Як щодо того, щоб познайомити мільйони людей із ключовими продуктами URSA?
А що, коли є кілька продуктів і способів їх застосування? Як краще поєднати людину і продукт, який їй зараз потрібен? Ми вирішили персоналізувати пропозиції та вбудовувати їх у контекст користувача.
16 посадочних сторінок
Для кожного сегменту кампанії ми розробили окрему посадочну сторінку. Так, користувач, який переходив по банеру із запитанням «Утеплюєш плоский дах?», опинявся на сторінці, яка присвячена цьому виду утеплення і потрібному для цього продукту URSA.

Ми в рази скоротили витрати на створення таких посадочних сторінок, використовуючи єдиний шаблон і лише кастомізуючи його під потрібні меседж і продукт.
Розробили всі необхідні прототипи і контент: тексти і графіку, у тому числі й 3D
Створили шаблон-платформу для швидкого розгортання кастомізованих посадочних сторінок
Володимир
Керівник агентства
Ми звернулися до користувачів, які вибирали будівельні матеріали для будівництва приватного будинку, і запропонували їм титульні продукти URSA
Пропозиції були максимально персоналізованими залежно від способу застосування теплоізоляції. Це дозволило нам щомоментно пропонувати користувачеві саме те, що йому потрібно. Тому переходи і взаємодії на лендінгах були максимально якісними.
16 digital- кампаній одномоментно
Нашою тактикою стала максимальна сегментація за способами застосування продуктів. У кожному з каналів потрібно було налаштувати максимально релевантні таргетинги, щоб користувачі бачили наші пропозиції на піку свого інтересу. Ми налаштували події та відстежували ключові показники в аналітиці. Це допомогло нам у процесі коригувати кампанії та досягати виконання KPI.
Кожен шостий користувач переглянув більш як 75% лендінгів
Понад 5000 користувачів зробили цільові дії
250+
ресайз банерів і сотні текстових оголошень для 10 каналів платного трафіку
Охоплення – більш як 10 млн. користувачів
У вас схоже
завдання?
обговорити

Навігатор по
продукції URSA

Інструмент для допомоги в підборі продуктів URSA для теплоізоляції конкретних будівельних конструкцій: дахів, стін, фундаментів, балконів, перекриттів і перегородок.
4 кроки до
потрібного
продукту
Покроковий візуальний навігатор, який охоплює практично весь асортимент URSA і показує, як правильно застосовувати матеріал в обраній конструкції.
Розробка UI/UX-інтерфейсів і програмна реалізація
Розробили 3D-модель будинку і 30 3D-моделей будівельних конструкцій
Володимир
Керівник агентства
Перед нами стояло завдання – скоротити шлях користувача по сайту до конкретного товару
Так, на сайті є розділи за областями застосування. Але користувачеві, по-перше, могло бути і не зрозуміла відразу різниця між тими самими перегородками і перекриттями, по-друге, перемикатися між продуктами для одного способу застосування було ще тією проблемою. Тому ми вирішили візуалізувати всю карту продукції із заходом через призначення. Тепер усі конструкції видно наочно, продукти можна побачити на одному екрані та порівняти.
У вас схоже
завдання?
обговорити